søndag den 20. februar 2011

Reklame: Mød Martin Thorborg

Dette er en reklameartikel.
Den skal lokke dig til at købe en billet til et arrangement med Martin Thorborg i Arena Nord i Frederikshavn tirsdag den 1. marts kl. 7.30 - 9.30.
Jeg har taget initiativ til arrangementet, og Tankegang står for det sammen med Corbiz, Nordjyske og Nordjyske Bank. Så jeg kan siges at have en økonomisk interesse i at sælge billetter.
DU kan også få en økonomisk interesse i det. Tanken bag arrangementet er, at dem der kommer, går der fra med én idé, der er mindst 1000 kr. værd. Og så er 295 kr. + moms pludselig en lille investering.
Thorborg taler om salg og markedsføring på nettet. Han kommer med konkrete råd om:
- at åbne en webshop
- at lokke kunderne ind i butikken
- at få dem til at købe
- at få dem til at komme igen
- at få dem til at anbefale butikken til andre
- at markedsføre virksomheden effektivt og billigt
- at blive set på nettet
- at bruge og skrive nyhedsbreve
Når jeg skriver det her, ser det enkelt ud. Når Martin Thorborg fortæller det, lyder det enkelt. Og det er det også i virkeligheden. Men det skal gøres, og det er den største barriere for mange.
Derfor kan et møde med en inspirerende, vild og engageret person som Thorborg være det skub, du har brug for til at gøre din virksomhed mere synlig, så du kan forbedre dit salg og tjene flere penge.
Det lyder plat - det med at tjene flere penge. Mit personlige mål her i livet er ikke at tjene penge - det er at have det godt.
Men når vi taler om en virksomhed er det meget meningsfuldt at sætte sig det mål at tjene (flere) penge. Det betyder, at du formulerer en klar strategi, at du sætter en retning, og at virksomheden går efter at blive en succes. Det er sjovt at være en del af en succes, og det er nemmere at udvikle en succesfuld virksomhed end en dødssejler.
Nu har jeg helt sikkert overbevist dig om, at du skal være med den 1. marts. Send en mail til mig, hvis jeg skaffe en billet, eller gå ind på www.nordjyskebank.dk/thorborg og køb den.

Ingen kommentarer: