onsdag den 9. juli 2014

20 sekunder, der gjorde min dag god

Her til formiddag tikkede en lille hilsen ind på min mail.
Tre linjer fra en mand, jeg har gennemført et lille fint projekt med her i foråret.
Han ville bare ønske mig og min familie og en god sommer og sige tak for samarbejdet om projektet.
Mere skulle der ikke til for at redde hele min dag. Det var da helt usædvanligt sødt af ham, sådan lige ud i den blå luft at sende sådan en hilsen. Jeg kender ham kun fra det ene projekt, hvor vi var sammen to gange og talte i telefon et par gange.

20 sekunder
Jeg blev rigtig glad, og sendte straks en hilsen tilbage. Og jeg gik hen og fortalte det til en kollega og har siden fortalt det til flere andre.
Det har nok taget 20 sekunder at skrive den lille hilsen til mig. Men jeg har glædet mig over den hele dagen. Og nu fortæller jeg om den til 20 andre.

Små sensationer
Der skal så lidt til for at glæde andre. En uventet hilsen, et smil, et brev eller en opringning om ingenting.
Ja, jeg vidste det godt i forvejen, og det gjorde du også.
Men nu ved vi det lidt mere.

Ingen kommentarer: